ضدباکتری و احیا KH-B

یکی مشکلاتی که روغنهای حل شونده‌ی مورد استفاده در صنایع فلزکاری دارند، مسئله طول عمر پایین، فسادپذیری و لجن گرفتن آنها میباشد،که دلیل آن وجود موجودات زنده میکروسکوپی مانند باکتریها و قارچها میباشد. اکثر قریب به اتفاق این موجودات بیماریزا نیستند و در سیالات فلزکاری نیز مشکلاتی ایجاد نمیکنند. با این حال برخی از آنها زندگی خوبی در محیط‌های گرم، مرطوب و یا تاریک روغن موجود در چاله لجن دارند که میتواند منجر به تولید مشکلاتی همچون تعفن و گرفتگی خطوط جریان خنک کننده، خوردگی و ایجاد نقص در پایداری امولسیون گردند. نگرانی دیگر، وجود تراشه‌ها، پلیسه‌ها و خاک اره موجود در مخزن لجن می‌باشد. مقدار این ذرات فلزی کوچک میتواند سطح بسیار زیادی جهت رشد باکتری‌ها را بخود اختصاص دهد و دقیقا در همان زمان، مناطق راکدی را ایجاد نمایند که مانع از گردش مایع خنک کننده گردند.
واحد تولیدی خنک کار سپاهان به منظور مقابله با این پدیده و جلوگیری از رشد باکتریها و افزایش دوام، طول عمر و کارآیی روغن های حل شونده و همچنین احیای امولسیونهای تخریب شده، با بهره گیری از دانش متخصصان و سالها تجربه در زمین تولید انواع روغنهای حل شونده، سه نوع محصول ضد باکتری و احیا را تولید و به بازار عرضه نموده است.

محلول ضد باکتری KH-B1000

 

محلول ضد باکتری به منظور جلوگیری از رشد و تکثیر انواع میکروارگانیسم ها و ممانعت از فساد و تولید لجن به روغنهای حل شونده افزوده میشود و باعث افزایش طول عمر امولسیون روغن در آب میگردد.

محلول احیا KH-B2000

 

این محلول علاوه بر دارا بودن خاصیت ضد باکتری و جلوگیری از رشد و تکثیر انواع میکروارگانیسم ها در روغنهای حل شونده، میتواند امولسیونهای فاسد شده را تا 70 درصد کیفیت اولیه احیا کند و کارآیی روغن را بهبود بخشد.

قرص ضدباکتری KH-B3000

 

این محصول، به صورت قرص عرضه میشود و داری عملکردی مشابه محلول ضدباکتری می باشد.

ویژگیهای محصول:

 

•ممانعت از فساد و تولید لجن در روغنهای حل شونده
•بهبود کارآیی و افزایش طول عمر امولسیون
•ممانعت از ایجاد بوی نامطبوع در سیالات فلزکاری
•فعالیت و اثر بخشی بسیار بالا

ماده فعال

ماهیت شیمیایی

رنگ

شکل ظاهری

نام محصول

کد محصول

100 g/lit

قلیایی

قرمز

مایع

محلول ضد باکتری

KH-B1000

85 g/lit

قلیایی

سبز

روغنی

محلول احیا

KH-B2000

250 mg

خنثی

سفید

جامد

قرص ضد باکتری

KH-B3000

Call Now Button